Subject: Palve Porkunis kahe teelõigu sulgemiseks konnarände ajaks, 08.04.-06.05. 20:00-05:00
From: Kadri Aller <[email-masked]>
To: [email-masked], [email-masked]
Cc: [email-masked], [email-masked], Marika Uussalu <[email-masked]>, Robert Sild <[email-masked]>, Eestimaa Looduse Fond <[email-masked]>, Birgit Purga <[email-masked]>, Kertu Hool <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Mar 2024 17:44:11 +0200

Tervist!

Eestimaa Looduse Fond palub Tapa Vallavalitsust sulgeda Porkunis kaht
teelõiku (täpsem kirjeldus manuses) konnarände ajaks, *08.04.-06.05.2024,
20:00-05:00*. Kuupäevad on indikatiivsed ning valitud varasemate aastate
rändeaegade põhjal.

Vajadusel saavad kohalikud vabatahtlikud konnapäästjad *Robert Sild (511
0325, [email-masked] <[email-masked]>) ja Marika
Uussalu ([email-masked] <[email-masked]>)* anda
jooksvalt infot, kui rände alguse ja lõpu ajad peaksid sõltuvalt
ilmaoludest nihkuma.

Kõik kodumaised kahepaiksed on looduskaitse all ning tee sulgemine on
vajalik nende hukkumise vältimiseks.

Lugupidamisega
Kadri Aller
ELFi talgukontori juht
[email-masked]
Tel 5399 3890